reklama

Vždy sa nájde dôvod na úsmev

Nedávno som náhodne natrafila na obrázok s textom: Rodina nie je o pokrvnosti, ale o tom, kto nám podá ruku, keď to najviac potrebujeme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj vám sa to niekedy stáva? Niečo vám udrie do očí a potom nad tým musíte uvažovať. 

A tak prehodnocujem, čo sa vlastne stalo, čo som mohla urobiť inak alebo prečo sa snažím niečo zmeniť len ja sama. Samozrejme na nič neprídem, tak svoje uvažovanie uzavriem starým známym: "Všetko zlé je na niečo dobré."

Boli dni a situácie, kedy som tomu nerozumela. Boli dni a situácie, kedy som si ani len nevedela predstaviť, čo dobré za nimi mám hľadať, čo dobré mám čakať. A ono to celé prišlo tak nejak prirodzene, zo dňa na deň. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak dnes mám opäť raz potrebu vyjadriť, že som skutočne šťastná. A to preto, lebo mám naozaj dobrý dôvod byť vďačná. Dôvodom sú Božie cesty - nevyspytateľné a také milostivé. 

Žiadny problém nie je taký veľký, aby sa nedal riešiť a prekonať. To som sa naučila. Nebolo by to také jednoduché, nemať okolo seba tých správnych ľudí. Som vďačná Bohu, že napriek všetkému mi poslal a stále posiela do cesty tých správnych ľudí. Ľudí, ktorí okrem toho, že radia, sú pripravení venovať kopec času tomu, aby nás počúvali. Ľudí, ktorých schopnosť empatie prináša absolútne porozumenie aj v navonok nepochopiteľných a možno dokonca opovrhnutia hodných situáciách. Ľudí, ktorých svedectvá vám otvárajú oči a ponúkajú nový pohľad na vec. Ľudí, z ktorých vyžaruje dobrá nálada, spokojnosť a nekonečný pokoj. Ľudí, v spoločnosti ktorých sa cítite maximálne príjemne a slobodne. Ľudí, od ktorých keď odchádzate, rozmýšľate, kedy ich môžete vidieť zas. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Ti, Bože, za týchto nových ľudí v mojom živote, ktorých môžem nazvať rodinou. Nepokrvnou a predsa tak blízkou rodinou. 

Mária Mačalová

Mária Mačalová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa riadiť heslom: Buď milý, aj keď máš zlý deň. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu